Objednávky

Objednávky

Vytvoření nové objednávky

Pomocí API lze vytvořit novou objednávku v systému. Je potřeba vyplnit informace o objednávce jako například informace o zákazníkovi a měnu objednávky.

Endpoint [POST] /System/Orders na API kde můžete snadno vyzkoušet.

Načtení jedné konkrétní objednávky

Pomocí API lze načíst jedna konkrétní objednávka pomocí jejího identifikátoru, tato akce se používá při manipulaci s objednávkami, například u platebních bran. Dostaneme informace, které jsou uloženy u objednávek například její hodnota, položky v ní obsažené, cena objednávky, její status, informace o zákazníkovi apod.

Endpoint [GET] /System/Orders/{id} na API kde můžete snadno vyzkoušet.

Načtení objednávek dle parametrů

Pomocí API lze také načíst objednávky dle různých parametrů. Například si můžeme načíst objednávky jen od konkrétního zákazníka.

Endpoint [GET] /System/Orders na API kde můžete snadno vyzkoušet.

Položky objednávky

Vytvoření nové položky

Pomocí API lze vytvořit novou položku u konkrétní objednávky.

Endpoint [POST] /System/Orders/{id}/item na API kde můžete snadno vyzkoušet.

Upravení položky

Pomocí API lze upravit konkrétní položku u konkrétní objednávky.

Endpoint [PUT] /System/Orders/{id}/item na API kde můžete snadno vyzkoušet.

Smazání položky

Pomocí API lze smazat konkrétní položku u konkrétní objednávky.

Endpoint [DELETE] /System/Orders/{id}/item/{itemId} na API kde můžete snadno vyzkoušet.

Načtení všech statusů objednávek pro danou instanci

Pomocí API lze načíst všechny statusy objednávek, které jsou nastaveny na dané instanci. Tyto statusy se dají přiřadit například k notifikacím.

Endpoint [GET] /System/Orders/Statuses na API kde můžete snadno vyzkoušet.

Nastavení statusu k objednávce

Pomocí API lze přiřadit k objednávce libovolný status, pokud známe jeho identifikátor. Ten si můžeme například načíst pomocí endpointu pro všechny statusy na dané instanci.

Endpoint [PATCH] /System/Orders/{id}/status na API kde můžete snadno vyzkoušet.

Přidání sledovacího čísla k objednávce

Pomocí API lze přidat k objednávce sledovací číslo.

Endpoint [POST] /System/Orders/{id}/tracking na API kde můžete snadno vyzkoušet.

Přidání historie k objednávce

Pomocí API lze ke konkrétní objednávce vytvořit nový záznam do historie objednávky, například když dojde k jejímu zaplacení, stornování nebo jiné změně.

Endpoint [POST] /System/Orders/{id}/history na API kde můžete snadno vyzkoušet.

Stavy objednávek

Pomocí API lze změnit stav u objednávky. Například po zaplacení objednávky, jejím zrušení, dokončení apod.

Zaplacená

Endpoint [PATCH] /System/Orders/{id}/paid na API kde můžete snadno vyzkoušet.

Dokončená

Endpoint [PATCH] /System/Orders/{id}/done na API kde můžete snadno vyzkoušet.

Zrušená

Endpoint [PATCH] /System/Orders/{id}/cancel na API kde můžete snadno vyzkoušet.

Odeslána

Endpoint [PATCH] /System/Orders/{id}/sent na API kde můžete snadno vyzkoušet.

Doručena

Endpoint [PATCH] /System/Orders/{id}/delivered na API kde můžete snadno vyzkoušet.

Last updated

Was this helpful?